Tuesday, April 20, 2010

kerna bola....aku mnderita...

saya xbley tido..
knp?
sbb kaki sy sangatttt saket.lebam.kejang.semualaa..
knp?
sbb td ptg sy p maen bola.
ngn sapa?
ngn budak2 laki n bdk2 pompuan juga.
mcm mana critanya?
bola itu di sepak tepat d betis dan paha.
aduhhhh...tym maen tu mmg xda rsa apa2...
syok btol smpai lupa dunia..
langgar smua org sbb mo dpt bola
tapi bukan bola yg d tendang selalunyaa..tp kaki manusia
mo bwat cam mna.
sy bknnya rooney yg pndai men bola..
sy si rama, wanita biasa..
maka
akibat kpd kesyokan maen bola..
maka skrg sy menderita...
xpa laa..
sapa suru carik nahas d sana
orang suru p maen bola ngn wanita
yg aku p maen bola ngn laki kenapa
sda taw peratus keayuan lelaki adlh sgt rendah..
maka mngada2 p maen 2 kenapa.
bkn apa..dorang da ajak ba..
maka kerana mngingatkan lemak d bdn yg smakin bermaharajalela
tepaksa laa saya menjejakkan kaki d pdg bola.
itu saja saya maw crita.
sekian.terima kaseh dan bley laa blah.

yg saket kaki,
rama_ana.

No comments: